Dneska trochu přeskočím články z Itálie a podíváme se rovnou do Londýna. Tam jsme zakončili naší říjnovou dovolenou. Tu jsme začali v Itálii. A po ranním příletu do Prahy jsme původně měli přejet vlakem do Pardubice a večer odletět do Londýna. Bohužel nám byl let z Neapole do Prahy zrušen a nám nezbyla jiná možnost, než si koupit novou letenku přímo do Londýna. Takže nás tak trochu provázela smůla, která ještě zakončila tím, že jsme v Londýně měli strávit dvě noci a jeden celý den, a ten napůl propršel, zbytek byl mlhavý.

Do Londýna jsme přiletěli večer a tím, že jsme měli nové letenky, letěli jsme na letiště London City. Nemuseli jsme tam absolvovat minimálně hodinovou cestu z jiných nízkonákladových letišť, ale sednout přímo na metro a dojet do centra. Vzhledem k odjezdům autobusů na letiště a celkové dobré přístupnosti centra jsem vybrala ubytování u stanice Kings Cross. Večer jsme si jen koupili cestou jídlo a šli si po celém dni na letišti lehnout.

Na druhý den bylo v plánu, že se projdeme podél Temže od Big Bena až k Toweru a druhou stranou zpět. Jenže od rána pršelo, bylo chladno a my měli jen oblečení z Itálie. No chtělo to vyrazit na Oxford street a něco nakoupit.

Cestou z hotelu jsme procházeli místní China Town a pak si užívali jízdu doubledecker přes centrum. Na Oxford Street jsme nakonec strávili celé dopoledne. Kolem oběda přestalo pršet, tak jsme zašli do našeho oblíbeného Shake Shacku.

Po obědě jsme doubledeckerem přejeli na druhou stranu řeky řeky přes most Waterloo a šli podél vody až k London Bridge.

Na 16 hodinu jsme měli zarezervované vstupenky do Sky Garden. Já se tak těšila, jak budeme mít krásné světlo před západem slunce a budeme si užívat výhled. Nakonec byla mlha, takže nic moc. Ale i tak nás Sky Garden uchvátilo, je to krásné místo. Navíc vstupné je zadarmo, jen je potřeba si ho zarezervovat předem.

Od Sky Garden jsme šli k Toweru, podívali se na Tower Bridge a pak nasedli opět na doubledecker směrem do centra. Seděli jsme nahoře v první řadě, takže jsme měli nádherný výhled do ulic.

Na Kings Cross jsme ještě zašli na nádraží a Kubík se nechal vyfotit jako Harry Potter. A pak už následovala klasika, najíst se, spát a brzy ráno jsme jeli autobusem z Kings Kross na letiště Stansted.