Poslední květnový víkend jsme strávili na Vysočině, konkrétně v hotelu Letohrádek sv. Vojtěch v Počátkách. Vypravili jsme se tam v rámci spolupráce s portálem Slevadne.cz. Voucher obsahoval ubytování pro 2 osoby na 2 noci se snídaní, večeři, vstup do infrasauny a vířivky.

Z domova jsme vyjížděli v pátek až v 18 hodin, protože jsme byli v práci. A klasika, nepřečetla jsem si informace a v 18.15 jsme měli telefon z hotelu s dotazem, jestli přijedeme. Check-in byl totiž pouze do 18 hodin! To jsem netušila, mít v pátek příjezd do 18, když všichni pracují a běžné je, že se najíždí tak do 21 hodin. Ale ok, příjezd jsme potvrdili, problém to nebyl, jen už jsme nemohli jít na večeři, protože se vaří nejdéle do 20 hodin. To nám nevadilo a ani jsme nepočítali s tím, že hned první večer večeři v rámci voucheru využijeme.

Jednotlivé pokoje/apartmány v hotelu jsou pojmenovány a zařízeny podle známých historických osobností. My jsme dostali pokoj Svatopluka Beneše, je to apartmá v pánském prvorepublikovém stylu.

A to bychom nebyli my, aby nás nečekal ještě další trapas. U hotelu totiž nebylo označené, kudy jet na parkoviště pro hosty. Jedna cesta vedla dolů hlavní branou k hotelu, kde byly takové ty „bobky“ na zemi, aby tam nejezdila velká auta. Pak byla velká parkovací plocha za hotelem, ale nebylo tam žádné auto a určitě to nevypadalo jako parkoviště pro hosty. Tak jsme tedy jeli dolů k hotelu. No na tom by nebylo nic špatného, protože projet se tam dalo, jenže my jsme jeli na výlet mojí starší Corsou, špinavou, žádné luxusní auto. A projeli jsme kolem vchodu, kde seděli hosté na večeři, popíjeli vínečko a vůbec taková ta nóbl atmosféra. A my tam s tou Corsou! Na parkovišti Jaguár, Mercedes, samá lepší auta! No my brečeli smíchy ještě druhý den, když jsme seděli na večeři u vchodu, kochali se výhledem do parku a představili si, že tudy někdo projíždí ušmudlanou Corsou! :-)))) Neprojížděl, projelo tam Ferrari v kabriu a my se začali řezat smíchy zase :)))

Takhle to vypadalo uvnitř hotelu a během snídaně.

Původně jsem si myslela, jak si během víkendu odpočineme, jak napíšu spoustu článků a budu u toho vysedávat v hotelové hale, nebo venku na zahrádce. No ani náhodou! Hahaha! V sobotu jsme jeli na výlet do Jindřichova Hradce, ze kterého jsme se vrátili kolem 16. hodiny. Pak jsme si teda sedli na chvíli ven na terasu, dali si čaj a domácí limonádu, která byla mimochodem moc dobrá, a napsala jsem i text k dalšímu článku z Malajsie, ale tím to taky skončilo.

Pak jsme se totiž navečeřeli, v 19.30 jsme šli do infrasauny, po ní jsme se ještě prošli po hotelovém parku, šli jsme pozdravit daňky a kozičky v místní oboře, a pak jsme zase šli spát. Klasika, už někdy v 22 hodin. Takže procházka po okolí se nekonala. A to jsem měla původně v plánu vyrazit na jednu procházku do resortu sv. Kateřiny a pak na prameny sv. Libuše. No tak někdy příště třeba.

Abychom viděli aspoň něco málo z Počátek, zajeli jsme se podívat v neděli ráno na náměstí v Počátkách. A to je hezky zrekonstruované. Navíc tam v neděli ráno nikdo nebyl, takže to ještě umocnilo tu atmosféru čistého a opraveného náměstí s kostelem a kašnou. Na internetu jsem se dočetla, že se dá vyjít na vyhlídku na věž místního kostela. Bylo zavřeno, ale cedule na dveřích nás nasměrovala do místního muzea. Zazvonili jsme a milá paní s námi přešla do kostela, odemkla a pustila nás za vstupné 15,- Kč nahoru do věže kostela.

Pokochat hezkým mini náměstím jsme se tedy mohli i z ptačího pohledu. Já sice chodila nalepená na zdi a sotva jsem se hýbala, ale ten pohled z výšky za to prostě stojí!

A představte si, že v malé místnosti nahoře ve věži bydlela rodina s dětmi! V jedné malé místnosti! Neuvěřitelné, my jsme z toho byli úplně v šoku, jak se tam mohli vejít. Na záchod chodili na nočník, a kde vařili, to teda netuším.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na závěr ještě shrnu recenzi o hotelu Letohrádek sv. Vojtěch.

+ pokoje a společné prostory vybavené ve stylu první republiky

+ možnost využití vířivky a infrasauny

+ milý personál, ochotný, nápoje si lze s sebou vzít i na pokoj

+ útrata se platí až na konci pobytu

+ krásný a velký park se spoustou laviček, rybníčkem, protékajícím potokem a ohradou s daňky a kozičkami

+ pěkné posezení před hotelem – jak kryté, tak otevřené u kašny

+ dostačující snídaně formou bufetu

+ dobré domácí limonády

check-in pouze do 18:00

prošlý mazací sýr na snídani

katastrofální výběr jídla k večeři v rámci voucheru (kachna se zelím a knedlíkem, výpečky, nebo velký kynutý povidlový knedlík se šodó – ten jsme si nakonec dali, protože ostatní jídla nejíme, ale byl suchý, povidla umělá, a k večeři naprosto nevyhovující jídlo)

večer se zřejmě kouřilo v hale, protože kouř byl cítit až do prvního poschodí

A na závěr ještě přidávám video z hotelu: