Miami… Florida… Ještě teď jsem plná nadšení, jak moc se mi tam líbilo! Místo, kam se stoprocentně minimálně jednou vrátím. Sluníčko, teplo, palmy, krásné pláže, nekonečná promenáda podél oceánu, beach cruisery… Tady bych dokázala žít. :-))

Probudili jsme se do slunečného a teplého dne a naším dnešním plánem bylo půjčit si kolo a projet se podél oceánu. Nejdřív jsme museli načerpat energii a tak jsme si zašli koupit donuty, pomerančový džus a ovoce a šli si sednout na promenádu a pozorovat ranní ruch. A že tam bylo rušno. Jeden běžec za druhým, cyklisté, pejskaři… Musela jsem si dávat pozor, když jsem přecházela skrz, aby mě někdo nesrazil, jaký tam byl provoz.

Stihli jsme si projít Lincoln Road, kde bylo liduprázdno. Byli tam pouze obchodníci, kteří připravovali stánky na trhy. A taky tam byl neskutečný bordel po večerním ruchu v barech a restauracích.

V půl jedenáctý jsme dorazili do půjčovny kol Bike and Roll v ulici 10th St. Chtěla jsem si půjčit beach cruisery, ale pán říkal, že když jsme vysocí, budou pro nás lepší trekingová kola. Tak jsem musela překousnout, že nebudou cruisery, ale vynahradil nám to slevou.

Přejeli jsme k pláži a vyrazili promenádou na sever. A kochali jsme se plážemi, věžemi pobřežní hlídky, budovami po levé straně a dojeli jsme až k dřevěné promenádě zvané boardwalk, která začíná na 21st a končí na 46th St. Po boardwalku se nesmí jezdit na kole, tak jsme šli kousek pěšky a pak jsme přejeli na silnici, na Collins Avenue a jeli mimo pláž. Jinak boardwalk je úžasné místo! Mám ráda dřevěné chodníky, vypadá to skvěle, a ještě se zelení a krásným zabarvením oceánu v pozadí, no nádhera!

DCIM100GOPROGOPR0206.

Podél Collins Avenue je to jeden hotel vedle druhého. Provoz byl v pohodě. Jeli jsme chvíli po silnici, chvíli po chodníku, kde se dalo, tak jsme vjeli k pláži, cestou zpátky jsme zase dělali zastávky podél kanálu zátoky Biscayne Bay.

DCIM100GOPROGOPR0227.

DCIM100GOPROGOPR0234.

Zpátky jsem to vzali až na jih South Beach, kde se nachází park South Pointe Park s vyhlídkovým molem. Pokochali jsme se výhledem na pláž a projeli se parkem.

DCIM100GOPROGOPR0246.

Jelikož jsme se chtěli také vykoupat v Atlantiku, frčeli jsme dál na ubytování a ještě jsme se cestou  najedli. Vzali jsme plavky, chvíli si orazili a jeli jsme vrátit kola. Z půjčovny to byl kousek na pláž a byt byl v úrovni 14th St, tak jsme mohli zbytek dne chodit pěšky.

DCIM100GOPROGOPR0269.

Na pláži bylo docela hodně lidí, ale vzhledem k její šířce se to ztratí a není to tak hrozné. A byla neuvěřitelně teplá voda! To jsme nečekali. Vykoupali jsme se, chvíli poleželi na pláži a navečer jsme se vrátili zpátky do bytu.

Večer jsme vyrazili do víru Washington Avenue a Lincoln Road. Chtěla jsem si koupit kraťasy ve Forever 21, ale byla to bída, nic se mi tam nelíbilo. Ale vedle v Crocsu měli zrovna akci druhé boty za půlku, tak jsem si nakoupila žabky. Všude bylo pěkně živo, lidi chodili na párty, čekali ve frontách před kluby. My jsme šli ještě sehnat gel na spálenou kůži, protože jsme se zapomněli namazat. Pádili jsme tedy do bytu a ošetřovali spáleniny. Jak jsme přejeli z chladné Evropy sem, tak nám nedošlo, že tu bude sluníčko tak pálit a že bychom se měli vlastně namazat :-))) Včas jsme ulehli, protože jsme věděli, že následující dny budou časově náročné, tak jsme potřebovali načerpat síly.

A co nás čekalo další den? Napovím, že už jsme byli čtyři, měli i čtyři kola a byli jsme převážně na plážích. Tak o tom zase příště.

ÚTRATY

půjčovné 2 kol na 1 den – 55$ (1380 Kč)

snídaně – 18$ (450 Kč)

oběd – 11$ (275 Kč)

večeře a snídaně na druhý den – 18$ (450 Kč)